ΤΗΛΕΦΩΝΟ: 2423 054304

FAQ

FAQ Page

Προσωπικό Απόρρητο

Τα στοιχεία που συμπληρώνετε στη φόρμα παραγγελίας όπως ονοματεπώνυμο, διεύθυνση, τηλέφωνο είναι προσωπικά και εμπιστευτικά. Δεν θα μοιραστούμε ποτέ και για κανένα λόγο τα στοιχεία σας με τρίτους, εκτός εάν αυτό επιβληθεί από κάποια Δημόσια Αρχή (π.χ. δικαστήριο). Σε περίπτωση πληρωμής μέσω πιστωτικής κάρτας, τα δεδομένα της κάρτας όπως αριθμός, ημερομηνία λήξης κ.λ.π. δεν είναι διαθέσιμα και δεν αποθηκεύονται από το ahillia.gr. Περισσότερες πληροφορίες για την ασφάλεια των πληρωμών μπορείτε να βρείτε στη σελίδα Πληρωμές.

Τροποποίηση-Ακύρωση παραγγελίας

Μπορείτε να τροποποιήσετε ή να ακυρώσετε την παραγγελία σας σε οποιαδήποτε φάση πριν λάβετε το ενημερωτικό email ότι η παραγγελία έχει αποσταλλεί. Η τροποποίηση ή ακύρωση της παραγγελίας μπορεί να γίνει μέσω τηλεφώνου ή email.

Πολιτική Επιστροφών

Επιστροφές γίνονται δεκτές εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβετε την παραγγελία. Το επιστρεφόμενο προϊόν για να γίνει δεκτό θα πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση και τα έξοδα αποστολής προς την έδρα του ahillia.gr επιβαρύνουν τον πελάτη. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν θα πρέπει να το γνωστοποιήσετε μέσω τηλεφώνου ή email στο ahillia.gr πριν προχωρήσετε στην αποστολή του προϊόντος. Το επιστρεφόμενο προϊον θα πρέπει να αντικατασταθεί από κάποιο άλλο προϊόν ενώ επιστροφές χρημάτων δεν μπορούν να γίνουν. Τα έξοδα αποστολής του νέου προϊόντος επιβαρύνουν τον πελάτη.

Ανωτέρα βία

Αν για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες κ.λ.π.) δεν είναι δυνατό να σας παραδώσουμε τα προϊόντα εντός του προκαθορισμένου χρόνου θα σας ειδοποιήσουμε μέσω email, προκειμένου να μας ενημερώσετε αν επιθυμείτε, υπό αυτές τις συνθήκες, την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Σε περίπτωση που η παραγγελία αποσταλλεί από το ahillia.gr και κατόπιν εκδηλωθούν οι λόγοι ανωτέρας βίας, τότε η εταιρία δεν ευθύνεται και δεν υποχρεούται να ενημερώσει τον πελάτη για τυχόν καθυστερήσεις στην παράδοση.

ΤΥΧΑΙΟ ΠΡΟΪΟΝ